Önce ilaçla korunmak istedim ama bende 28 gün kanama yaptı bıraktım. Zaten sık ilişki yaşayan bir çift olmadığımız için ilaç bana mantıklı gelmiyor. Prezervatif eşimde sertlik sorunununa sebep oldu. Kafamda spiral taktırmak var ama hissederim acır diye çok korkuyorum. Ya da kayar mayar diye. Taktırıp memnun olan var mı sonrasında spirali hissediyor musunuz?