Sevgili anneleriiimm kaderdaşlarımm🌸
Malum doğumlardan sonra hepimiz yaşıyoruz saç problemlerini. Benim bir de saç dibimde egzama var 😭 saçlarımda doğumdan önce kırmızıydı tabi akmadı rengi kaldı öyle bu da saçlarımı hem mat, hem yıpranık gösteriyor. Eee kırıklarım da var tabi, saç kestirme fobisi var resmen bende 1 tutam saçıma kıyamam 😅 bunun için kendimce bir şeyler uyguladım faydasını da gördüm.
Öncelikle banyoda saçımı şampuanladıktan sonra saç maskesi yaptım. Onu 3 4 dk bekletip duruladım. Ardından eyüp sabri tuncerin saç sirkesini sıkıp 3 4 dk bekletip tamamen duruladım. Banyodan sonra saçımın damlayacak kadar olan o ıslaklığı geçince saç dibime urbanın bir tane saç spreyi var dökülmeyi azaltan ondan sıktım. Sonra da bakım kremi sürüp işlemi kendi çapımda bitirdim 😅 bu saydığım 4 ürünü alalı 2 ay oldu. 2 aydır sizinle bu deneyimimi paylaşmak istiyordum 😅 ürünlerim bugün bitti. Ve saçlarım pasparlak. Kendim de inanamadım. Asla tarayamıyordum boya kaynaklı şuan yumuşacık. Dökülmesi çok ciddi oranda azaldı gün aşırı yıkıyorum saçımı en geç ve bu ürünleri her duşumda kullandım. Şuan saçımı her taramamda belki 1 tutam anca dökülüyordur. Saçlarım yenilendi ve gürleşti resmen 🥹🥹🥹🥹🥹 tabi herkeste aynı etkiler görülür mü bilmem ama kendimce saçımı bu şekilde kurtardım diyebilirim. Sizin de var mı bu şekilde uyguladığınız ve memnun kaldığız yöntemler? Birbirimize tavsiye verelim 🩷