elifcicek_07 çocuğunuzu terli veya nemli bırakmayın, ve rüzgar almasın yani bu durumdan sonra biraz toparlanmalari uzun sürebiliyor biz de olduk 8 /9 aylıktı normal grip gibiydi prospan verdi doktor ondan sonra öksürük ve balgam çoğaldı sonra acile gittik bronsolit dendi hava başladık havayı verdikden sonra oğlum nefessiz kaldı acile tekrar gittik bissy yapmadilar eve geri geldik afedersiniz cisi çok kötü kokuyordu ikinarak nefes aliyoddu ben kaka yapamihir heralde diye düşündüm ki kakasını hergun yapardı iki gün geçmişti fıfil verdim ateşi 1 saat içinde 40 çıktı hiç bir ilaç vermedim ve yine acile gittim bu sefer kan vw kaka tahtili yaptılar enfeksiyon var dendi ama kakasını normal kaka yapmamıştı bezinde değişik sivimsi biseyler vardı ben zaten anladım bişey olduğunu sonrasında başka bir doktor buldum kendi doktorumuz gittmisti ilk gittigimizde de başka dokrora gitmiştik sonra bu en son gittiğimiz doktor tedavi değiştirdi ilaçları değiştirdi ve 3 gün de iyiye gitti eğer gitmeseydi 4 gün kontrolünde yatiracakti ve sonrasında bir iki defa daha hasta oldu ama bronsolit değil illa olacak diye bişey yok, zaten şu aralar salgın var bir usutmesin de bile tekrar hırıltı olabilir panik olmayin, burnunu temizleyin hava verin ama fizyolojik doktorumuz verebilirsiniz demişti ama diğer işte cortair ventolin felan vermeyin bu şekilde döngü yapın, ve bronsoilt hemen ilerlemez diyorlae