ikitosbikannesi 8 ay 24 günlük bebeğim var azda olsa emiyor. Grip oldum mevsim geçişlerinden sanırım.Burun akıntım ve hapşırma var. Evde nasıl atlatabilirim.Şunu yaparsan çok iyi gelir hemen toparlarsın dediğiniz şeyler var mı ? 2 çocukla dinlenmeye zamanım yok
Madamehappyyyyy ikitosbikannesi İyot içtim ve uyurken odama soğan kestim bol su. 💧Bana oğlum dan geçti ama. :))
isufumveben ikitosbikannesi limon suyu içtim sabah akşam ve bir diş sarımsak yuttum günde en az 1 kere. Boyle 3 günde atlatıyorum
ikitosbikannesi KuzeyinAnnesi03 doktora sordum ama kesinlikle içilmez büyük miktarda anne sütüne geçiyor dedi
ikitosbikannesi Madamehappyyyyy soğanı akşam yapabilirim ama iyotu nerden bulabilirim nasıl kullanılır ☺️ 2 yaşındaki oğlumda vardı tam toparlandı bana geçirdi sanırım birde üzerine havalar değişkenlik gösteriyor
Mlk026 KuzeyinAnnesi03 bence kullanmayın bunların hepsinide sağlık bakanlığı önermiyor emzirenlere kaç kere ağır grip geçirdim uzman doktorlara gittim vitamli serum bile bağlamıyorlar.
KuzeyinAnnesi03 Mlk026 benim kendi dokturum içebilirsin dedi. Antibiyotik de geçiyor ama hamilelikte de veriyorlar şimdi de içiyoruz
Mlk026 KuzeyinAnnesi03 evet mecbur kalırsak içersin antibiyotik ama gribal enfeksiyon demiş ayrıca beyefendi çocuk doktoru dahiliye uzmanı değil. Benim çevremde ilaç kullanıp sütü kesilen ya da emmeyi kesenler oldu grip için gerek duymam açıkcası.
EfBiCo ikitosbikannesi sarımsak bal limon çok iyi geliyor sabah akşam. Balın içine rendeliyoruz veya kesiyoruz minik minik sonra limon bi kaç damla. Yiyemezsen suyla yut çok iyi geliyor 2 güne toparlıyor. Ben 21 aylık kızımada tutturuyorum hastaysa hemen toparlıyor