34asfalim korkutma amaçlı geliyolar artık bana da bekarken gelicez dediler geldilerde zaten hiç bişey olmadı alamadılar yani kalktı o eşya alma durumları taksit konusunda da avukatla anlaşamadım uzun bi süre ödeme yapmadım bu yüzden en sonunda varlık fonuna gönderdiler uzlaştırma gibi düşün üzerime herhangi bi mal vs olmadığı için orta bi ücrette anlaştık öyle ödedim yani şöyle avukat benden 70 80 bin istedi ben varlık fonuna 30 bin ödedim bi yakınıma kredi çekmiştim ödüyor diye biliyodum meğer ödemiyormuş faiziyle bana kalmış oldu yani