Kızlar ben ayın 4 dünden 4 dune adet oluyorum ve suan adetime 15 yada 16 gün var bugün çok afedersiniz ama pembe leke akıntısı gördüm normal mi değil mi bilemedim ınnainki, çok özür diliyerek söylüyorum birlikte olduğumuzda asla içeri eşimden yana akıntı gitmez tutuyor kendini ve hamilelik geldi aklıma şimdi diceksiniz test al bakın diye aklıma o geldi zaten aldırmadan önce sizede sormak istiyorum fikriniz nedir normal mi acaba ya korkuyorum vallaha 2 tane çocuğun var bide