azrasmommm ben pekmez icirin demedim dikkatli okursanız anlarsınız bnm yöntemim bu; bende fikrimi söyledim yapar yapmaz her anne kendisi bilir; bn cocuklarima bu yöntemi kullandım sürekli olarak yapılmasını tavsiye etmiyorum zaten çocuk çok zor durumda olur gercekten ihtiyacını gideremedigi zamanlar da yapılabilir.