Eşleriyle ilgili bence çoğu gerksiz olan postları açanlar bir kez daha düşünsün. Rabbim eşsiz bırakmasın kimseyi. Olmuyorsa zorlanmasın ama evlilik kolay değil 1 ömür diyoruz acı tatlı herşey olacak. Bende bazen kızıyorum eşime ama haksız olduğum yerlerde var susmak lazım biraz. Çok üzüldüm bu başlığı görünce rabbim sabırlar versin