Gamzosgamzos yüz ve kol için gidiyorum
Gamzosgamzos merhabalar alexsander lazer de acı ağrı oluyor mu ?
Yildirim32 evet alex te ilk seansta oluyor ama 3-4 seanstan sonra pek tüy kalmıyor
Yildirim32 ben buz lazere gidiyorum canım