Mrvcnr 12 kilo 5 numara mı kullanıyorsunuz? Benimkiler de 12 kilo 6 ve 7 numara kullanıyorum 7 daha iyi oluyor ama herzaman bulamıyorum. 6 bağlayınca geceleri taşıyor o zaman bez bağliyorum üstüne de tekrar külot bez giydiriryorum sorun olmuyor. 7 numara da taşma olmuyor bence önce büyük numara alın bi deneyin