s_b Bebeginiz emekli yor mu neler yapıyorsunuz emeklemesi için benim 6aylık 10günlük olduk emekleme yok sadece oturs var
birprensesanesi s_b bizde tam 6 aylığız emeklemiyor desteklide oturmuyor her bebeğin gelişimi farklıdır Allahın izniyle zamanı var demek diyorum🙂sizinki desteksizmi oturuyor?
senosss1 s_b erken doğdu şuan 6 aylık geri geri gidiyor emekleme yok ama ittiriyor kendini ileriye koyduğum oyuncağa gidiyor her bebeğij gelişimi çok farklı