buss__ benimde doğumdan sonra uzun bi süre yani 2ayı geçgin yüzüm mahvoldu hep böyle kavlak kavlak oldu, sürekli nemlendirdim zor geçti. Ve ellerimde doğumdan kaynaklı değil ama soğuklarda aynı böyle oluyor. Akşam yatarken iyice vazalinleyip ellerinize poşet geçirip yatarsanız sabahına elleriniz pamuk gibi uyanıyorsunuz, tavsiye ederim.