Kızlar kızım 10.5 aylık geceleri gözünü açıp gündüz gibi uyanıyor tekrar uykuya geçirmeye çalışıyorum. Normalde yapmazdı. Ya da hemen kapatırdı gözünü. Dün saat gece 2 sularında uyanmış benim telefonu bulmuş almış ve numaraları çevirmiş 😃😃Sevinç çığlığına uyandım. 🥰😂😂Yani ağlamıyor da sadece uyanıyor. Ama ben çok kötü oluyorum o saatte. Bu arada dişin biri patladı. Dişten mi diycem ama dediğim gibi ağlama ağıt veya bağırma yok.