utkummm 3 ay 23 gunluk bebegim 10 gundur faln gece uykulari cok kotu yarim saate bi kalkiyo iki uc gundurde ayaklariyla deli gibi tepinip duruyor uyaniyor sonrada,niye oyle yapiyorki anlayamiyorum basina gelen oldu mu
alpis20 utkummm tepinme dediğiniz şey ayaklarını yukarıya kaldırıp pat diye bırakmaksa bağırsak gazından kaynaklı oluyor bebeğim 6 ay 13 günlük tamamen geçti sayılır.
Ayseglpolat utkummm hahahsh Oğlum da ayaklarını o kadar tekmeliyordu ki park yatagin sesi geliyordu bize gerçi hala aynı dört aylık olacak🤣🤣🤣
utkummm Oglusgul cok gazli bi bebekti ztn ama gazi gecti gzzi oldugunda ayaklarini yukariya kaldiriyor bu oyle degil tepinip duruyor hani oyun oynarken tepinir dururlar ya o gibi Uyanip durmasi dis etleri kasiniyo sanirim o yuzden ama tepinmesi neden anlayamiyorum
arennehir utkummm 9 ay 11 gunluk hala gece uykularımız berbat ayaklarını havaya kaldırıp yataga vurur ve uyanır
utkummm alpis20 hani oyun oynarken sevinince falan hizli hizli ayaklarini hareket ettirirleer ya o sekilde hizli hizli pat pat yataga vuruyo gaz gibi degil cunku cok gszli bi bebekti ztn o zaman ayaklarini göğe dikerdi simdi dikmiyo yataga vurup duruyo
utkummm Ayseglpolat uyaniyo oyle yaparkende dimi,niye oyle yapiyolarki bi derdi mi var anlayamiyom üzülüyom,yani derdi olmasa yarim saate bi kalkmaz ztn de
utkummm atlasmom07 neden oyle yapiyolarki derdi var belli ama anlayamiyorum.Peki sizinkide gecede yarim saate bi kalkiyo mu
atlasmom07 utkummm evet son 5 gündür falan öyle öncesinde gece uykuları çok güzeldi gece bir kez kalkıyordu son 5 gündür gece hiç uyumuyoruz diyebiliyorum sürekli uyanıyor ayaklarını çırpıyor ve huzursuz ağlıyor genelde
utkummm atlasmom07 benim bebegim basindan beri gazliydi uykulari hep kotuydu bu ara iyice kotulesti bugun acile gittik bagirsaklari gaz doluymus oysaki bana biraz daha iyi gibi geliyodu gazdanmis yagvrumun uyanisi ağlayışı