mucizemm94 https://mutluresim.com/images/2024/05/19/z2D0Ld.jpg. Ben trendyoldan almıştım ama çok ses çıkartıyor modeli güzel olsa da sizler memnunmusunuz
Melek34011 mucizemm94 çok rahatsız görünüyor beşik küçücük yastık koymuşsunuz birde bir sürü bebeklere yastık kullanılmaz Reflü yatağı alabilirsiniz bebiş içinde daralmış gibi duruyor bilmiyorum belki fotoğraf açısından öyle görünüyordur
ikiprensesbebiss mucizemm94 aynısı bendedir var sallarken ses çıkarıyor sağa sola döndüğünde de kızım 7 aylık ve kızıma yetmediğini düşünüyorum halbuki 2 yaşa kadar kullanılır diyordu ben pişmanım 👎
mucizemm94 Melek34011 bebeğimiz 4.5 aylık rahatsız olduğunu anlasam yastık koymazdim hem kafası sekillenmesi gerekiyor reflü yatağını kaldırdım artık böyle uyuması daha iyi
mucizemm94 Melek34011 küçücük yastık olduğunu nerden çıkardınız siz daha mı iyi biliyorsunuz bebeğimin rahatlığını ben besikle ilgili ürün değerlendirmesi sordum bebeğimin konforunu değil
ZeynepOzcan mucizemm94 çok derin ve ses çıkarıyor sezaryen doğum yaptım sürekli ona eğilmekten bıkmıştım ama siz baya yükseltmişsiniZ
peri001 mucizemm94 ben direk yoykonun park yatağını aldım gün içinde reflü yatagında yatıyordu şimdi hep yatağında yatıyor
peri001 mucizemm94 yanlış anlamazsanız içersindeki o yastıkları alın lütfen çok teklikeli bu aylarda ne kadar gözümüzün önünde de olsa riske atmamak lazım bebekten başka bişey olmasın beşikte 🙏
mucizemm94 peri001 yastıkları dönüyor diye kenarlarına koyuyorum fotografta duzenlemedigim için öyle çıktı tekrar reflü yatağına yatırdım
sek_kahve mucizemm94 merhaba, eğer bebiş dönmeye başlamışsa bu beşik tehlikeli olabilir onun için, yükseklik ayarı falan varsa, beşiğin içini indirebiliyorsanız biraz indirmenizi tavsiye ederim ❤️