Mom0870 Meryemmom her anne için öyle olmalı evladımın sağlığı için cehennemde yanmayı göze alırım ben önce sağlık 👍🏻🥰 vardır bir hayır reddettiyse bile mamayla inşallah sağlıklı güzel ömrü olur sen elinden geleni yapmışsın üzülme
Mom0870 Nurevrenli tanışırsın tanırsın bu insanlar da yolda buldukları sütü vermiyorlar bebelerine eminim bizden çok düşünürler bence yoruma kapalı bu konu. Öncelik sağlık ve anneler bunu her boyuttan düşünür. Anne olmak bunu gerektirir siz kendinizi yormayın hiç 😊
Mom0870 Meryemmom tabiki değil canım bende lafın gelişi söyledim Rabbim kalplerimizi görüyor sonuçta 💕🙏🏻 Sen iyi bir annesin, evladını düşünüyorsun bu çok doğal. Rica ederim.
Meryemmom Mom0870 biliyorum canım ama bazıları herşeyi yanlış anlıyor gerçek sanıyor ondan öyle dedim , Hepimiz onlar için çabalıyoruz , annelik zor ve cok kutsal 🌸😘