Kizlar 1 hafta önce ateşim vücut ağrım vardı serumla toparlamistim. Ama öksürüğüm nefes darlığım sirtagrim var. Bronşit gibisin dedi hafta içi tomografi cektircem. Ve geçmek bilmiyor yatış vermek istedi Dr çocuklardan sebep istemedim. Varmı yaşayan ben ilkkez böyle oluyorum