1994a_ 3 yaşında kızım var kafayı yiyecem ve artık vuruyorum dayanamıyorum çok mız mız sürekli inatlaşma sürekli bişeyler atma hiç yerinde durmuyor sürekli peşimde ne yapmam lazım yardım edin
Rez 1994a_ kızım da 3 yaş , ilallah ettiriyor, babası yoktu neredeyse 1 ay geldi şükür ona verip rahatlıyorum, asla memnun olmuyor Yeminlen her saat bişi bir talebi var, geçecek ama biliyorum sabırlar diliyorum bizlere 🤭💐
Atlasbebek3535 1994a_ çok normal aslında bu yaptığı. Onun çocuk olduğunu bebek olduğunu düşününce benliğini buluyo ve sizin dökme dediğiniz şeyi döküp vs tepkinizi ölçüyo. Sizin verdiğiniz tepkilerle size o şekilde karşılık veriyor dilediği olmayınca. Bugünlerin geçeceğini ve onun isteyerek bilerek yapmadığını kabul ederseniz eğer bence herşey çok daha kolay ve kabuledilir olur
delirmeceler 1994a_ daha çok küçük kızmayı yapma demeyi sitem etmeyi belki anlarım ama vuruyorum dayanamıyorumu anlamam sen vurduğun için daha fazlasını yapmıyacağını bilemezsin vurduğun için travma kalmıyacağınıda bilemezsin 3 yaştan sonra herşey bellekleniyor
Melek1921 3 yaşındaki çocuğa nasıl vicdanınız alıyor da vuruyorsunuz anlamıyorum yazık günah benim de 3 yaşında kızım var en ağır şekilde geçiriyor krizlerini yazık yapmayın
1994a_ Melek1921 vurmak dövmek manasında değil bişey almak istediğinde hayır diyip eline vuruyorum yüzüne gialn değil artık sabrımı zorluyor dökmek kızım diyorum gözümün içine baka baka bilerek döküyor o zaman