Kızlar dün gece çocuklari uyuttum eşim olmadığı için kızımı yanımda uyuttum, neyse arkadaşımla telefonda konuşuyorduk küt diye ses geldi koştuğum gibi baktım kızım kan içinde ömürümden ömür gitti kaşı patlamış ama açık değil okadar ama kan oldu her yer, gece vakti ne eşim var ne başka biri kimse yok arayağım kendim kendime pansuman yaptım biraz ağrı kesici versin sakinleşti uyuttum. Oğlumda uyandı ağlamaya tabi ikisi bir ağlıyor ne yapacağım şaşırdım 🥲 sabah kızım uyandı kanları gördü çok üzüldü annecim ne zaman iyileşecek diyor 😭😭 annecim hep kan olmuş dedi çok korktum eşimin daha haberi yok öğleni bulur gelmesi 😮💨😮💨😮💨😮💨