busesstunts Kızım 25 aylık kızlar yavaştan alıştırmaya başladım, sabah kalktı kakasını yaptı tuvalete, çiş henüz denemedi fakat bu sürede bezini hala bağlamalımıyım? Tecrübeleriniz nedir
Harrye23 busesstunts valla bnde 7 günümdeyim kakayı anlıyor yapıyor ama çişde sıkıntımız var bez baglamıyorum geceleri yatmadan çişini yaptırıyorum dısarı cıkarken alıştırma külodu giydirip öyle çıkaracam
tuzludakota busesstunts artık tamamen bezi bıraktırmayı düşünüyorsanız gece ve gündüz bez takmamalısınız, alıştırma külodu da çocuklarda bez hissi veriyormuş bence onu da denemeyin, sabırlı olmanız lazım çok ısrar edip bunaltmayın ne kendinizi ne de çocuğunuzu
2_prens_anneesi busesstunts Bence gecede bez bağlamayin.Ben gece altına yatarken battaniye onun ustunede alt açma örtüsü seriyodum.Yataga geçmiyordu.Altina kaçırdığı zaman rahatsız oluyo zaten değiştirmeni istiyo.Bi sure sonra zaten kacirmada geciyo ya kendisi uyanıp söylüyor yada yapmıyor 🙂🙂
Mimoza-kizim busesstunts 1 gunde hallettim ciş sorununu ama alistirmam 4 5 ayimi aldı arada bir bezini cikartip tuvalete oturturdum yapardï ben ve babasida tuvalete giderkej cisim geldi diyip giderdik bende kizimi yanmda gotururdum cis yapark3n sesini dinletirdim sonra bende hazir hissettigimde oda hazir oldugunu hissettigimde sabah kalkar kalmax bezini cikardm beraber bezi cope attk artik bezi takmicaz tuvalete yapıcaz dedm gecede baglamadm 2 saatte bir tuvalete kaldirdim smdi artk sabaha kadar tutuyo cisini uyaninca yapiyo 1 gun sadece altina kacirdi sonra hic kacirma olmadı disari ya da tutmayı ogrendiginde cikardim parka gittigimizde 4 5 saat oynayabiliyoruz artik yani cok korktugum bir surecti hic korktugum gbi olmadı 🥰
busesstunts Harrye23 kolay gelsin sana da canım alıştırma külodun hangi marka ne kullanıyorsun ve senin çocugun kaç yasında şuan, kaçırdığı olur illa değilmi evde
arya2 busesstunts kızım bir hafta da çişini öğrenmişti ama kakasını çok tutuyordu zamanla alıştı ona da. Kacirmalar tabiki olacak benim tavsiyem gece de bez bağlamayın ben öyle yapmıştım ve siz kararlı olun
busesstunts tuzludakota yarım saatte bir getiriyorum tuvalete olsada olmasada ama çokmu sık götürüyorum acaba
busesstunts arya2 gece nasıl yaptınız peki altına bişeymi koydunuz, yada bazıları uykurken çaktırmadan bezleyip, sabah uyanmadan çıkartıyorlarmış bunda da kararsız kaldım
arya2 busesstunts yatağının altına alez falan koydum baya korumaya aldım yatağı birde ben gece kaldırdım tuvalet için bı kere. Alıştıktan sonra kaldırmayı bıraktım geceleri zaten şimdi kendi cisi geldiği Zaman kendi uyanıyor.
tuzludakota busesstunts ilk zamanlar normal, gün geçtikçe ve düzene girdikçe süreyi uzatırsınız zaten anlarsınız sizde
arya2 busesstunts ne kadar sıklıkla gidiyor tuvalete. Kızım ilk 3 gün klozette yarım saat oturup yapmıyordu kalkınca altına yapıyordu 😂
busesstunts Mimoza-kizim maşallah size tebrik ediyorum siz kaç aylık başladınız peki aynı dönemdemiydiniz? Ve gece 2 saatte bir kalkıp yaptığı oluyormuydu tuvalete,
busesstunts arya2 ayy aynı kızınız getiriyorum 10 dk bir yapmıyor kalkıyor bakıyorum 2 dk geçmemiş yapmıs 😃
busesstunts arya2 hamileyim birde 7 aylık bir cesaret ettim çıktım yola işte, zor oluyor daha ilk günden ama pes etmiycem 🙄
Poncikkkk busesstunts bir aylık öğretmeden sesleniyorum asla bezi bağlama ilk birkac gun sürekli altını ıslatır her 10-15 dkda bir tuvalete götür sabırlı olman cok önemli koltukların çiş kaka olacak zaman gerekli biraz benm oğlum çile kaka diyor altını biraz ıslatıyor öyle kaka diyor Allah yardımcın olsun
busesstunts Poncikkkk çok teşekkür ederim evet direniyorum daha ilk gün bakalım neler bekliycek benide, herkes 25 ay erken diyor ama bilemiyorum, erken olmadıgını düşünüyorum