Mikisss başladı mı sizinki de ben çok fenayım grip de oldum galiba çünkü kızım da hasta oldu :( çörekotu yağı düzenli kullananların alerjsii hafifliyormus onu deneyeceğim hem emzirme döneminde de içimiz rahat eder, ben de ilaç kullanmiyoeum doktorum hamilelikte kullanabilirsin demişti emzirmeyi henüz kimseye soramadım