Ya kozlar oğlum 16 aylık olucak 50 günlük falan olduğunda saçlarını kazıdık çok dökülüyordu ense tarafı biraz uzun toplanacak kadar ama çok seyrek ve zor uzuyo ne önerirsiniz kestirsem düzelir mi ? Kesince yine aynı uzarsa pişman olurum diye korkuyorum