Benim çok sık olmasa da 3 kere falan dönmeyi başardı. Benim bebeğim de 5 ay 15 günlük. Benim kafamı kurcalayan çocuk doktoru başını tutmada zayıf dedi. Bol bol sık egzersiz falan dedi. Bu bebek mama sandalyesinde oturabiliyor video attım oturusu gayet iyi dedi. Geçen gün gittik hatta doktora 15 gün sonra da ek gıdaya başlatıyor yoğurtla. Kafasını sözde tutamayan bebeğe ek gıda başlanır mı? Ben mi yanlış biliyorum? Herkes bana karşı çıkıyor bu çocuk gayette basini tutuyor diye. Dönüyor da tutması kavraması iyi. Kilo alımı iyi.