21 aylık kızım ortalama 75 kelime telaffuz etti ama söyledikleri bir iki kere söyleyip asla bir daha söylemiyor sürekli 30-40 kelime ve taklit etrafında dönüyor . Anne mama ,baba mama diyor başka cümle yok bu kadar kelime bilip cümle kuramaması beni aşırı üzüyor kızlarınız kaçıncı ayında konuşma olarak ilerledi TV aşırı izleyen bir çocuk değil .her gün etkinlik kitap okuma yapıyorum önerilere açığım . Mesela al ver demez ama sigara paketini gördü ve sigara dedi geçen şok olduk ama birdaha o kelimeyi asla söylemedi