Ben sizi anlıyorum çünkü bendede böyle oldu soyledigimde herkes öyle şey olmaz diyorlardı.kalktigim zaman sanki organlarim oynuyo gibi ağrı vardı dikiş ağrısı değildi kesinlikle.yirmi günde zor geçti ağrılar.doktora gittik dedi ki normal doğum sancısı çektin bebek yukarı çıkmıştı organlarını sıkıştirmisti,son dk sezeryana alinca organların boşluğa düştü dedi.hatta içte kanamalar var demişti.zamanla gecti yani.esim kolumdan tutmasa kalkamiyodum tam yirmi gün boyunca tek kalkamadım bağıra bağıra hareket ettim. Ne kadar yürüyüş yaparsan o kadar çabuk toparlanirsin.bol bol ağrı kesici.zamanla geçecek malesef.cok geçmiş olsun.hatta ben arabayla hastaneye giderken eşim engele geldiğinde karnımk tutardım kipirdamasin diye.ayy şükür geçti herşey