Zmnzmn maalesef ben avukat değilim 😊 ama çok avukat arkadaşım var. O yüzden az buçuk biliyorum diyelim tabi ki işin ehli başka.
Açık açık konuşacaksınız. Bir ön görüşme talep edeceksiniz ve önce onun uzmanlık alanını soracaksınız. Herşeye bakarım diyorsa oradan ayrılın ya da sizin davanız neydi derse tekrar uzmanlık alanını sorun. İyi ve işinde uzman bir avukat ile çalışmak istediğinizi söyleyin. Hala söylemiyorsa çıkıp gidin.
Size avukat önerenlerin dediği avukatları önden bir araştırın. Baroya sorun. Hangi davalara baktıklarını öğrenin…
Bi arkadaşım şöyle anlatmıştı: Bir davasında avukat tutmuş iyi bir para vermiş. Dava günü hakim kendisine sormuş arkadaşım da anlatmış. Sonra arkadaşımın avukatına dönmüş söylemek istediğiniz var mı demiş. Avukatta müvekkilimin beyanı doğrudur demiş. 🤣🤣🤣
Başka bir cümle yok. 🤣
Arkadaşım diyor ki yarım saat kendimi, olayı anlattım. Avukatın dediğini bende derdim. Bir de para verdim. Mahkeme salonundan çıkınca hemen davadan azlini istemiş başka avukat bulmuş. 🤷🏻♀️