Cur_cun Normalde gayet güzel emiyo ama ilaç içtiği zaman istemiyo acıksada almıyo hani acıksın nasıl olsa alır diyorum ama 4-5 saat emmeden kalabiliyo ama çok huysuz oluyo sürekli ağlıyo aç olduğu için mutlu olamıyo benide huzursuz ediyo her yolu denedim artık ne yapacağımıda bilmiyorum