tazebiranne_ Günden itibaren doktorumun tavsiyesiyle bu damlaya başladık . Gözlemlemek adına bir kaç gez vermedim mesela 2 gün arayla diyelim . Uykusu çok etkileniyor Ayrıca gündüz karnı tokken veriyorum sabah 8-9 gibi ama buna rağmen 6-7 saat ayakta kalıyor ve uykuya direniyor çıkardığı nizah da cabası açıkçası gaz mı diye düşünüyordum kaç gündür ama yok gazını alıyorum masaj yapıyorum ve ne hikmetse ocean damla verdiğim gün çocuk uyumuyor bu sefer uyumadığı için ayrı nizah çıkarıyor uykusuz olunca da memeye de gelmiyor Siz yaşadınız mı ?? Açıkçası yaşayanlar olmuş kimisi d vitamini ile alakalı değil diyor valla da alakalı billa da alakalı Napsam ben bu çocuğa şimdi ya yaşayan var mı aranızda
fluoksetin tazebiranne_ direkt bir etkisini görmedim bebeğimde. Uyku problemi yaptığını bildiğim için öğlen uzun uykuya dalmaya başladığı anda veriyorum olumsuz bir etkisi olmadı bizim açımızdan
Ebrarkolcetin tazebiranne_ bende ocean d vitamini aldım youplus kullanıyordum benim kızımda uyumuyor verince
nejlaaden tazebiranne_ devletin verdiği monovit de ciddi gaz sorunu yaşadık biz büyük insan gibi osuruyordu kızım 🫣ocean a geçirdiğimde sorunumuz kalktı ortadan bizim d vitaminleri uyku kalitesini etkiler mutlaka hangisini kullanırsanız kullanın 1 saat değilde 45 dk uyur örneğin birde vücudunda alışması lazım bence ara vermemek lazım hergün aynı saatinde verirseniz alışır bünyesi mutlaka memnun kalmadıysanız başka marka kullanın😇🌸 geçmiş olsun 💐
asminmom tazebiranne_ kimisi d vitamini ile alakalı değil diyor Bariz alakalı bende deneme yaptım bir gün vermedim gözlemlemek istedim. Gerçekten de damlanın hem huzursuzluk hem uykusuzluk yaptığına şahit oldum. Yanılmıyorsunuz yani doğru.
ardenmomyy Bende bu yüzden vermedim. Başka marka denedim yine uykusuzluk yaptı. Olumsuz etkilemek istemem ama ben vermiyorum bebeğim 7 aylık
ardenmomyy tazebiranne_ yiyeceklerle almasını sağlıyorum umarım işe yarıyordur bende isterdim vermeyi fakat yaramıyor bazısına yapacak bir şeyimiz yok
ebrarr2605 tazebiranne_ ay vallahi bende çocuğum niye böyle diye düşünürken farkettim ki damlaya başladığımızdan beri gece uykumuz yok çok huysuz resmen sebepsiz ağlıyor bu gün vermedim bakalım bundan sebep diye düşünüyorum
reyreylo Bizde de uykusuzluk ve ciddi gaz yaptı. Doktor alakası yok dedi ama gözlemledim ne zaman versem aynısı oluyor huzursuz oluyor çocuk. Artık vermiyorum maalesef o yüzden. Öneri değildir ama yine de tabi. 3 damla yerine. 1 veya 2 damla vermeyi deneyebilirsiniz.
tazebiranne_ reyreylo benim doktorumla alakası yok dedi ama hem çocuk kaka yapamıyor hem sancı çekiyor hem uyku uyumuyor hem meme emiyor yani D vitamini kesinlikle çok önemli bir vitamin ama bunlar da zararlı sonuçta çocuk uyumuyor da süt de almıyor
Canda ardenmomyy yararı vardır ama günlük alması gerekn dozu veremezsiniz kemik gelişimi için d vitamini mutlaka kullanmalı
tazebiranne_ ardenmomyy benim bebeğim kaka yapmıyor D vitamini verdiğim gün kabızlık çekmiyor ama normalde günde üç kere kakalı bezi alıyorsan bir kere alabiliyorum
reyreylo tazebiranne_ kesinlikle haklısınız eskiden D vitamini falan mı vardı yani önemli tabiki ama kar zarar dengesinde verilmeli
tazebiranne_ Ebrarkolcetin evet bende ocean veriyordum benimki uyumuyor hani öyle az uyku veya uykuya zor geçiş değil uyumuyor çocuk sıfır uyku
tazebiranne_ nejlaaden evet ama uykuda azalma değil gündüz aralıklı olacak şekilde normalde 7-8 saat uyurdu dün 2 saat uyudu
ardenmomyy utkummm benim bebeğim 6ay20 günlük yeni doğan’dan beridir kronik kabızlık çekiyoruz demir verdiğim gün çocuğum elimde can verdi sandım çatlayacaktı nerdeyse öyle bir kabız oldu. Doktora gittim hemen ve doktor dedi ki piyasada özel demir ilaçlarının dozu düşük verdiğimi kullanmalısın dedi bende bebeğim kötü oluyor diye vermiyorum. Ferrum demir damlasıydı kullandığım.
nejlaaden tazebiranne_ kaç aylık bebeğiniz örneğin benim kızımda birden uyku geriliği yaşadı 3 den 4. Ayına geçişte şuan 7 aylık mesela gün içinde 2 yada nadir olarakta 3 uyku yapıyo aralıksız 1 saat uyursa her uykuda şükür ediyorum 😇tabi gün gün değişiyor gündüz uykusu gece uykusu yatış saati ve kaçta kalkıyor toplam olarak değerlendirdiğimde ayına uygun gidiyor mesela o yüzden keyfi yerinde ise sıkıntı yapmıyorum
nejlaaden tazebiranne_ birde sabah ıkınmaları vardı uykusundan uyanıyordu çocuğum kaka yapmada zorluk yaşadığı zamanlar ben muskat ile çözdüm baktım zorlanıyor çocuğum anne sütü ile yedirdim yarım saat içinde kaka Show 🫣 3 gün rahattık o şekilde 😇
asminmom tazebiranne_ Mecbur kullanmaya devam edeceğiz önemli bir vitamin çünkü sabırla devam edeceğiz.
utkummm ardenmomyy d vitamini iyi gelmedi o yuzden demirde ayni olur mu ki diye onuda vermesem diye dusunuyorum ztn 4. Ayda veriyolar galiba dimi 6. Ayda da ek gıda bi sekilde hem ek godadan hem beni emerken alir vitaminini inşallah 🙏
gulindamla Probiyotikli d vitamini kullanabilirsiniz hem gaz sorununa iyi gelir hem de daha doğal olduğunu düşünüyorum , kemik gelişimi için gerekli çünkü . Fiyatları biraz daha pahalı olabiliyor