Herkese merhaba Altı aylık bebeğim zatürre oldu ciğerlerin de sıvı birikimi oldu bu yüzden hastaneye yattık dün gece fark ettim ki serum takılı olan kolu dirseğinine Şişmiş sem sert olmuş damar yolunu çıkardılar ama şu an orada döküntüler çıkmaya başladı ve parmakları kolu sem sert şiş Başına böyle bir şey gelen oldu mu oradaki sıvıyı dağıtmak için ne yapmak gerek biliyor musunuz acaba