Anneler bebeğim 4 aylık olacak neredeyse. Eli yüzünden hiç gelmiyor sürekli olarak yüzünü ovuşturuyor kaşımaya çalışıyor. Tüm yüzünü kendi tırnağıyla çizdi bu yüzden. Neden yapıyor olabilir bu hareketi? Eli hep burnuna yüzüne gözlerine gidiyor ovuşturuyor.