Bizde 7,5 aylık olduk.şimdilik güzel gidiyoruz. Sadece dışarı çıkarken yanıma ne almalıyım ne yapmalıyım bunların telaşı ve korkusu var. Sütüm 3-4 saatte anca doluyo yani dışarda yemelik bsyler yapmalıyım. Kavanoz mamalar yapıyorum yeterli oluyomu bilmiyorum. Hep eksik yada yanlış yapıyomuş gibi hissediyorum😔