Arkadaşlar bebeğim 5,5 aylık daha ek gıdaya gçmedim doğdugundan beri sma optipro kullanıyorum artık mamamı kilo ypmıyor anlamıyorum hipp mamaya gçmeyi düşünüyorum sizce geçsem o mama kilo yapar mı acaba çok fazla kilo alsın istemiyorum ama zayıf yani toparlanamıyor bir türlü zaten minyon tipli yüz tipi bana çok küçük geliyor birşeyi yok ama kılo almayınca çok üzülüyorum bakamıyor muyum acaba diye bir hafta sonra ek gıdayada geçeceğim zaten ama akıl verin bebişlerinize nasıl kilo aldırıyorsunuz