Kızlar lütfen bilgisi olan yada bu durumu yaşayan cevaplasın. Bebeğim 4 ay 17 günlük. Gece ilk uyuttuğumda gece uykusunda geçerken belli bir sat güzel uyuyor daha sonrasında sürekli ıkınıyor 2 saatte bir mesela ya emziriyorum yada ayağımda tekrar sallayıp uykuya dalmasını sağlıyorum saat 5e kadar böyle devam ediyoruz. 5te mutlaka ıkınarak kendini uyandırıyor şanslıysam tekrar uyutmaya çalışmıyorum uyuyor ama bazende uyanmış oluyor. Suan saat 5:40 uyanık mesela. İnstagramda görmüşsünüzdür osman gönülal diye bir doktor var onun yayınlarını izliyorum 4.5 aylık bebekte gaz olmaz diyor. Ama benim gözlemlediğim çocuğumda geceleri gaz sancısı gibi zaten ıkınırken cıkarıyor biraz. Acaba alışkanlık haline mi getirdi yoksa gazımı var veya başka bir durummu anlamış değilim. Mama+anne sütü içiyor mamamı rahatsız ediyor bilemedim. Gürültülü kaka yapıyor genelde emdikten sonra. Artık aksam 8 de onla beraber uyumaya başladım biraz olsun uykumu alabilimek adına cünkü gece sürekli bu döngü içindeyiz ıkın, kalk salla uyumazsa emzir tekrar ıkınsın kendini uyandırsın vsvs. Lütfen bir akıl verin ya doktora gidip kaka tahlili yaptırsam mı diye düşünüyorum