6 aylık bir bebeğim var bebeğim 4.5 aylıkken hormonlu spiral taktırdım. Hormonlu taktırmamın sebebi adet sancılarım çok olduğu içindi fakat kanamam 1.5 aydır sürüyor ve hiç geçmedi yurt dışında yaşıyorum burada bir doktora gittim ve sıkıntı olmadığını söyledi ve hala kanamam geçmedi böyle birşeyle karşılaşan var mı