Zeynep2035 öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşaALLAH 🤲🏻 Bol bol su içmeniz lazım -suya hafif limon sikabilirsiniz.Maydanoz suyu,karnabaharın en küçük açık renkte olan yaprağını bir parça karnabaharla kaynatıp limon sıkıp için, kızılcık suyu iyi gelir.Aktardan alıp kaynatabilirsiniz,ya da birisi alabilirse sizin için iyi olur.İç çamaşırınız pamuklu olsun,ütüyü malum bölgesine bastırın ki mikroplar ölsün.Birde taharet alırken sıcak su kullanın+ mutlaka sonradan kurulayın.Eğer varsa sirkeli su yapın ve onunla da malum bölgenizi yıkayın iyi geliyor.
Bide şey var,bu en rahatlatıcısı,bir paket sütü sıcağına dayanabileceginiz kadar ısıtın,içine birkaç tane maydanoz atın, kovaya dökün ve oturun,belinize hava almayacak şekilde bir battaniye sarın kovayla birlikte yani.icinizdeki iltihapın sökülmesine yardımcı oluyor.Süt soğudukça yenileyebilirsiniz.(Ben o şekilde kurtulmuştum)
Tekrar geçmiş olsun.
Az önce başka bir postta bunu yorum olarak yazdım ordan kopyaladım.Umarim yardımcı olur.