Bir defa kullandım o zaman bebeğim 11 aylıktı geceleri çok uyanan bi bebek olmasına rağmen kesintisiz uyuyordu ve 12 13 saat uyuyordu bende üzülüyordum ama alerjisine iyi gelmişti antibiyotik alerjisi olduğu için mecburen kullanmıştım birde yoğun ishal yapmıştı kızımda. İnternetten araştırdığımda içeriği çok temiz değil gibi yorumlar okumuştum sonrasında üzüldüm kullandığım için ama bazen mecbur kalabiliyoruz bir kaç gün kullanabiliyoruz bu tarz ilaçları. Uyanık olduğu zamanlarda da sinirlilik hali yapabiliyor bu ilaç bilginiz olsun