Kızlar kızım 1 hafta sonra 16 aylık olcak hiç uyku düzenimiz saatımiz olmadı şimdiye kadar gece 4 5 hep bu saatlerde uyuyordu artık çok yorulduğum için düzen kurmaya karar verdim bugün 3 ncu gecemiz şimdi şunu sormak istiyor sabah 8 8 buçuk uyanıyoruz 12 de uyuyor 2 buçuk 3 e kadar bidahada uyumuyor 10 A kadar 10 da gece uykusuna geçiriyorum ama 11 buçuk 12 ye kadar uyuyor sonra uyanıyor tekrar uykuya döndürmem 3 u 4 u buluyor çok yoruldum ya bu düzelir mi böyle böyle yoksa hep böyle mi gidicek lütfen yardımcı olur musunuz