Merhaba kızlar,
Oğlum 4 yaşına girdi ve 4,5 aylık kızım var. Oğlum şimdiye kadar hiç kreş ya da herhangi bir oyun grubu gibi aktivitelerde bulunmadı.Bir hafta denediğimizde salya sümük ağlayınca geri aldık üzüldüğümüzden. Uzun süre istemediği için zorlamadık. Şu an evde bebekle birlikte çok zorlanıyorum. O da çok sıkılıp bunalıyor. Güzel bir anaokuluna göndermek istiyorum. Bizim gibi olup da okula alışan çocuklarınız oldu mu? Mesela yemeğini de kendisi yemez ben yediririm. Her şeyi yemez zor bir çocuk. Bu şekilde olup yemek yiyen ve yemek seçmeyen alışan oldu mu? Tuvaletini de kendisi yapmalıymış sanırım. Tuvaletini de ben yaptırıyorum ama bir iki gündür kendisi yapmaya başladı. Evde her şeyden korkar oldu. Huyları değişmeye başladı kardeşi doğduğundan beri.
Sizler bu şekilde olup anaokuluna gönderdiğinizde çocuklarınız alıştı mı? İstanbul Avrupa yakasında koleje gönderip memnun olanlar varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen ?