Meyra64 gazı da olabilir mi acaba rezene çayı içirebilirsiniz gaz çıkartmama da kabızlığa sebep oluyor çünkü 🤷🏻♀️çok zor ya sizi o kadar iyi anlıyorumki 1 Aydır ara ara düzelen ama sürekliliği olan kabıxla uğraşıyoruz çok zor özellikle kıvranmalarına sadece seyirci kalabilmek ekstra zor makat çatlağı da olabilir bu arada doktora gidip baktırmalısınız çünkü çatlak varsa ona uygun kremle çatlağı geçirmeye çalışıyor doktor bizim kızda çatlak var kaka yapmak istemiyor bu sebeple korkuyor ve tutuyor kendini kabıza çevirene kadar maalesef 🥺tavsiyem bol lifli yiyecekler, ekmeği unu havucu patatesi muzu belli süre kesin probiyotik kullanın ek olarak birde günde 2 yemek kaşığı sade sofa veya kefir içirmeye çalışın bize doktorumuz duphalac şurup verdi oda etki etti fitilden daha çabuk 15 dk sonra yaptı yumuşak kaka