Byyz2 Merhaba yarın yola çıkacağızda 8saatten fazla bebeğim ek gıda alıyor o yüzden kavanoz mamalar yaptım fakat termoslu çantam yok acaba nasıl muhafaza edebilirim öneriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim
Meri-Mel Byyz2 Ben buzluğa su şişesi atmıştım onları koymuştum bir kovaya koyup yanına minik minik şişeler attım buzlu oluncs soğuk tuttmustu bizim yolumuz 4.5 saat idi 😊