Ramazanda baget almıştık fazla geldiğimizin bir paketini dondurucuya atmıştık üstünde son kullanma tarihleri var ve Şuan son kullanma tarihi yaklaşık iki ay kadar geçti ama dondurucuya tarihi geçmeden kpyfum ve dondu ne yapmalıyım yenir mi yenmez mi nasıl yapıyorsunuz siz