Alina_aaa Ben yanlışlıkla sleepy külot bez almışım bi kaç gün oldu alalı. 4 numara almıştım amq memnun kalmadım da. Lastik izi çıkıyor çocuğumun vucüdunda. Tekrar normal Kullandığımız çırtçırtlı molfix beze geçiş yaptık. Bana soracak olursanız tavsiye etmiyorum.100 lü almıştım çöpe atıcamm