Ayse81 babazade ya bence sen fazla yap mamayı o ne kadar içmek isterse içsin mama ziyan olsada bebeğin doyması daha önemli. Herbebek bir olmuyor benim bebeğim 8 aylık bazen 210 cc içiyor bazen 150
nurftma Doktorunuza danışın en doğru bilgiyi verir tabi ama çok gibi yani daha küçük. 2 saate bi 60 cc verseniz mesela öyle deneseniz mamayı biraz azaltmış da olursunuz tam doyma hissini bilmiyorlar daha.