Honki_Ponki huzurlubebek dün akşam kızıma pide yaptım kıymalı kaşarlı küçük küçük yaptım iş yerinde yesin diye pogça hamuru yogurup tam buday unudan arasıra,da ekmek yapıyorum kendim güzel oluyor
Honki_Ponki huzurlubebek hatta hamburger ekmegini de onunla yaptım lavaşta yaptım tavuk dürüm yapmak için 🙈🤭☺️
Alerjikrinit huzurlubebek ben yapıyorum biraz sert ve tok bir yapısı oluyor. Ama lezzetli. Hatta keke de biraz katarım bilerek daha lezzetli geliyor öyle
huzurlubebek Deletedmom_110 bende yapmayı düşünüyorum da hiç denemedim canım aslında diyetteyim de iyi olur mu diye hiç yapmadığım için
Birminikprensannesi huzurlubebek dun denedim canim ben gayet güzel oluyo icine yulaf falanda koydum denemeni tavsiye ederim
belus huzurlubebek ben çocuğa diye yapıyorum kendim de yiyorum bir fark yok tat olarak, kekte yapıyorum aynısı beyaz unla tadı