AlynaKrm mecburen izletiliyorsa ki aslında mecburiyet olmuyor hayat şartları diyelim ; bence anne baba bunu tolere edecek şeyler yaparsa fark kapanabilir. Kısıtlı dediğiniz için söylüyorum bunu elbette saatlerce izleyen çocuklarda tolere edilir mi sanmam. Mesela yarım saat izletirseniz mutlaka o gün kitap okuyun, bol bol konuşun, hayvan resimleri inceleyip anlatın. Ve enerjisini atacağı bir şeyler yapın mutlaka. Bizim de mecbur kaldığımız dönemler oldu 15-20 dk açmışsam bile geriye kalan işlerimi erteleyip çocukla ilgilendim. Erken konuştu . Bizde ekran hırçınlık yapmaya başladı tamamen kestik. Bize zararı böyle dokundu mesela tamamen konuşmayı etkiler değil bence her çocukta farklı etki yapıyor.