Yanımda da yatsa beşiğinde de yatsa 3-4 gündür sürekli ağlayarak uyanıyor asla uykuya dalamıyor düzgün bir şekilde. Kafayı yicem gece 10-15 defa emziriyorum abartısız uyandığı için. Nedir bu böyle anlamadım gitti. Diş olsa gündüz de huzursuz olmaz mı sadece gece böyle. 10 ay 5 günlük