
Bunu aldım 6 ay önce.O zaman dökülmem azdı ama yine de tamamen bitsin diye kullamak istedim.1 hafta sonucunda dökülme arttı ve kepek yaptı hemen bıraktım.Hersey tamam kepek ve saç dokulmesi düzelir ya beyazlık.Üç tel beyazım varken şimdi 30 tane oldu.Ben böyle bir ürün görmedim.Sikayet vara bir baktım bir sürü mağdur var.O zamanlar bunu çok övüyorlardı salak gibi inandım.Bundan sonra içeriğine bakmadan asla almam.Ben bu üründen mağdur olunca salak gibi gidip DP şampuan aldım.Onunda içeriği hiç iyi değil kepek ve saç dökülmesi yapıyor.Artik kızımla beraber Dalin kullanıyorum ve biraz saçımı kestim.Kepek içinde eczane de ketarozol vardı onu aldım ama beyazlığa çare yok.Suan bu ürünün incelenmesi gerekiyorsa toplatılması için 1 haftadır uğraşıyorum.Saglik bakanlığı şikayeti olusturdu sonra kozmetiğe biz bakmıyoruz dedi,tuketi haklari bakıyor dedi.Tuketici haklarını aradım biz sadece ayıplı mal diye ürünün para iadesini sagliyoruz dedi kozmetiğe sağlık bakanlığı bakıyor dedi.Tekrar iletişim kurdum ve yine şikayet oluşturdular bakalım şimdi ne olacak.