prenses_prens Selmabykslvi Pleksimagnet_net bu sayfaya bakabilirsin. 2 çocuğumunda doğum günü magnetlerini buradan tercih ettim ve bana çok uygun geldi🫠
isaumut Selmabykslvi bebek magneti sayfam var anneler instegramdan takip edermisiniz umutefe_magnet07
MademoiselleZengin55 Selmabykslvi Uygun diyemem ama çok memnun olduğum ve sipariş verdiğim bir sayfa var ,adı da Laresparty.
melikegulce gd.giftshop çok uygun ve güzel ilgileniyorlar istediğiniz gibi söyleyip yaptirabilirsiniz
Zarife94 merve481_ ben sordum fiyat gerçekten uygun geldi ama güvenemedim siz yaptırdınız mi yada tanıyor musunuz
Zarife94 Minigim38 güvenli mi parayı alıp da dolandırmasınlar kayseride sordum çok pahalı fiyat çekiyorlar
Minigim38 Zarife94 evet güvenli kızıma ordan aldım 10 tanesi yanlış hatırlamıyorsam 110 tl ydi yazın almıştım bende kayseride oturuyorum neresindesiniz😊
16temmuzannesi Selmabykslvi ben öykülüzaman dıye bır yere yaptırdım 20 magnet 100 cıkolata 1010 tl verdim. Arkadaşımda oraya yaptırdı. Yarın kargolanacak 20 gün bır süresı var