Merhabalar kızlar size bisey sormak istiyorum kızım 10 aylık 1 aydan fazladan ara ara özel bölgesinde kizarikliklar kabarcıklar oluyor beze alerji dedim onu değiştim olmadı krem sürdüm olmadı bitek antibiyotik li kremler işe yarıyor düzeliyor bir hafta geçiyor tekrarlıyor ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz