Oğlum haziranda kısmetse 4 yaşına girecek genel bi kontrol yaptırdım hastanede bütün kan tahlilleri falan alındı çok şükür kötü bişey çıkmadı ama doktor kilosu sınırda dedi daha fazla alırsa küçük yaşta alınan kilolar kalıcı olup obeziteye kadar yolu var dedi kaç gündür aklımda. Bugüne kadar oğlumu hep düzenli ve sağlıklı beslemeye çalıştım maşallah iştahlı bir çocuk arada illa ki abur cuburda yer yalan yok. Şuan 20 kg 106 cm bu yaştaki çocuklarınızın boyu kilosu ne kadar aceba.